Zmiana godzin pracy Urzędu Miasta w Wieliczce od stycznia 2025 roku


Od 11 stycznia 2025 roku wprowadzone zostaną nowe godziny pracy Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce. Zmiana ta jest odpowiedzią na oczekiwania mieszkańców oraz zainicjowana przez Burmistrza Miasta i Gminy. Warto zapoznać się z nowym harmonogramem, aby uniknąć nieporozumień oraz ułatwić sobie dostęp do usług urzędowych. Od stycznia użytkownicy będą mogli również skorzystać z nowych lokalizacji Dziennika Podawczego.

Nowe godziny pracy urzędu przedstawiają się następująco: w poniedziałki urząd będzie czynny od 7:30 do 17:00, natomiast od wtorku do piątku urzędnicy będą dostępni od 7:30 do 15:30. Wprowadzenie nowych godzin ma na celu lepsze dostosowanie pracy urzędników do potrzeb społeczności lokalnej oraz umożliwienie większej liczbie mieszkańców skorzystania z usług urzędowych.

Od 2 stycznia 2025 roku Dziennik Podawczy Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce będzie dostępny wyłącznie w budynkach przy ul. Limanowskiego 32 oraz ul. Powstania Warszawskiego 1. Przypomina się również, że Urząd Stanu Cywilnego przyjmuje interesantów w godzinach 7:30 – 16:30 w poniedziałki oraz 7:30 – 15:00 od wtorku do piątku. W razie potrzeby można skontaktować się z odpowiednimi działami urzędu dzwoniąc na podane numery telefonów.

Źródło: Urząd Miasta Wieliczka


Oceń: Zmiana godzin pracy Urzędu Miasta w Wieliczce od stycznia 2025 roku

Średnia ocena:4.74 Liczba ocen:19


Zobacz Także